Aniž byste vnímali, že si zrovna prohlížíte akční propagační nabídku nějakého maloobchodního řetězce, tak právě nyní na Vás působí nějaký konkrétní maloobchodní http://www.autocontact.cz/produkty/maloobchodni-prodej řetězec, abyste si něco určitě koupili, protože je to výhodné. Vzhledem k tomu, že jste také majitel jedné nejmenované firmy, měl byste si z tohoto řetězce vzít příklad a začít uvažovat, jako obchodník, který také chce působit na své zákazníky i mimo prodejnu. Proč byste si nemohli pořídit propagační nabídku své firmy? Tisk letáků levně http://www.eprinting.cz/tisk/letaky/ Vám k realizaci tohoto nápadu pomůže.

Přilákejte zákazníky

Zamyslete se nad tím, do kolika domácností se akční nabídka dostane. Kolik to musí maloobchodní řetězec stát? Asi se mu to vyplatí. Není to tím, že má hodně peněz. Zamyslete se, v jakém městě podnikáte. Jak velké město to je? Kolik domácností můžete akční propagací oslovit? No vidíte, začněte počítat. Jestliže máte co nabídnout, seznamte s tím domácnosti ve Vašem městě. Přilákejte své stálé, ale i budoucí zákazníky. Vaše účetnictví neutrpí velkou finanční ránu. Zpětnou vazbou Vám bude návštěvnost Vašeho obchodu, ale také čísla na místě zisku.